Feler

Po pierwszych testach Starta, okazało się, że są nie wyjustowane obiektywy.
Pierwsza rolka zrobiona niemal cała na przymkniętym obiektywie.
Jednak, dwa nieostre zdjęcia wzbudziły moją podejrzliwość. No cóż, może dwie pierwsze klatki z podekscytowania zwyczajnie przestrzeliłem. Ale tak sporo!?

Podobno aparat przeszedł gruntowną konserwację...
Łudziłem się, że można kupić na alledrogo sprzęt sprawdzony. Ech, niestety.
Po dokładniejszych testach wyszedł niezły backfocus!

Tutaj będą podziękowania dla Aliena, za pomoc w doprowadzeniu optyki do ładu :)
Pewność będę mieć jak skończę film.
Wkrótce wszystko się okaże.

1 komentarz:

  1. Miałem tak kiedyś, jak wymieniłem sobie matówkę w Praktice VLC3 na egzemplarz ze starszego modelu - Nova B. Wszystko było przestrzelone.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dygresje fotograficzne , Blogger