Zoo

Kilka zdjęć z wizyty w gdańskim zoo. Pięknie położone z dala od miasta - polecam.
Wiem, że to niesportowe fotografować w ten sposób ale innej możliwości nie mam ;)







Poniżej zdjęcie lisa, które zrobiłem nie w zoo ale w naturalnych jego warunkach. Jak na ironie był to dokładnie poligon wojskowy :]
Spotkanie dzikiego lisa oko w oko było naprawdę emocjonujące. Nerwowość wywołana brakiem ogrodzenia, czyli albo szybkie spłoszenie naszego modela albo ryzyko wścieklizny ;] powoduję większa adrenalinę i satysfakcję ze zdjęcia. 
Miałem to szczęście, że oddzielał mnie od lisa około trzy metrowy rów. Przez to on czuł się bardziej komfortowo i z czasem przestał mnie zauważać, więc mogłem liczyć na co najmniej 10 minutową sesję.

Dlatego mówiłem o niesportowym charakterze zdjęć z zoo - każdy może je zrobić na zimno bez emocji. Poniższe zdjęcie cenię o wiele bardziej od tych powyżej.


wszystkie fot. Piotr Wesołowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Dygresje fotograficzne , Blogger