Pierwsze urodziny bloga

Dzisiaj mija rok odkąd założyłem Dygresje fotograficzne.
Weekend się zaczął więc, śmiało wypijmy za bloga ;)

Jestem zadowolony z prowadzenia Dygresji fotograficznych, ponieważ odniosłem pewne małe korzyści z prezentacji swoich zdjęć i myśli w ten sposób.
Z pewnością będę pisać dalej, ponieważ sprawia mi to satysfakcję a ilość odwiedzin mnie mobilizuję.
Jak pisał ostatnio Wojciech Tkaczyński "Człowiek po prostu od czasu do czasu musi wygłosić jakieś exposé. Inaczej się udusi".

Chętnie wysłucham komentarzy dotyczących funkcjonalności - czego brakuje a co jest denerwujące i niepotrzebne.



Żeby pusto nie było, zdjęcie z Prządek dla ozdoby.

"Prządki"  fot. Piotr Wesołowski


4 komentarze:

  1. Gratsy za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tkaczyńskim, mi to doskwiera chyba podwójnie :P.
    Uwagi ? oczywiście :
    - więcej więcej więcej :D!
    Gratuluję, że udało Ci się tyle przetrwać :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Dygresje fotograficzne , Blogger